torstai 4. tammikuuta 2018


 Rauhaa ystävät

Mitä mietin?
Tänään mietin tätä: Kun olin tosi kipeä joulukuun alussa olen paljon ajatellut miten elämä voi olla haurasta, pisti miettimään mikä elämässä on tärkeintä, Jeesus vai materia. Haluamme ostaa kaikenlaista kivaa, sellaistakin mitä oikeastaan ei tarvitsisi, tavaraa kertyy ja niitähän me ei viedä mukana Taivaan kotiin.







Olen kiitollinen siitä, että saan olla Jeesuksen oma.

    Että on terveyttä ja  pystyn liikkumaan. On toimeentulo, koti, leipää pöydässä. Nämä ei ole kaikille itsestäänselvyyksiä, maailmassa  on paljon lapsia jotka näkee nälkää, ihmisiä joita vainotaan ... 
     Saan olla eläkkeellä eikä ole mihinkään kiire.




 
Rauha, mikä ihana sana. Miksi ollaan levottomia, ehkä sairaus, maailman tilanne  tekee  levottomaksi. Jeesus sydämessä saamme olla turvallisin mielin, olosuhteista riippumatta, myös  ahdistuksen ja kipujen keskellä.




Jeesus sanoo:
"Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö." Joh 14:27




  



 

 Niin, tältä tuntui eilen keskiviikko aamulla, tiistaina kun tuli nukuttua pitkät päikkärit niin yöuni oli levotonta  😃, mutta viime yönä sain nukkua paremmin.
 



           =====

Tietsikan kello näyttää 20:53 ja lueskelin äsken facea ja yx ystävä oli laittanut ihanasta seinälautasesta kuvan sinne. Mulle tuli heti mieleen pari seinälautasta mitkä olen saanut työnantajalta kun 20 vuotta tuli palvelua täyteen. Olisikohan jo aika ottaa ne käyttöön eikä anna niiden pölyyntyä keittiön yläkaapissa. Ne voisi laittaa vaikka kaffepöytään ja niihin jotain tarjottavaa.
Kahvimyllyn (vai miksi sitä voi sanoa?) olen saanut joskus äidiltäni, kait siinä voi ihka oikeita kahvipapuja jauhaa. Pohja pitäisi vaan liimata takaisin kun on irronnut, siksi narulla kiinni.

  




Öitä kaikille ja jaksuja huomiseen päivään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti