lauantai 5. toukokuuta 2018


Päivän sana:

Psalmit 91:
14. Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.



♥    
   
ja joka päivä aamen  
    

Tänään oli tarkoitus mennä  Viikin opetus- ja tutkimustilan järjestämään tapahtumaan katsomaan  lehmien laitumellelaskua, jäi menemättä kun nukuin. Se tulikin suorana telkkarista ja kuvasin, ha haa.






   🐄 







  🏃

Muuten 60-70 eken lenkkarit ei ole sen paremmat kuin nuo 13 eken lenkkarit, totesinpahan vaan ...


  🏃

Mitä minä mietin tänään? Niinkin yksinkertaista kun että miksi tätä kuvassa olevaa sanotaan. Ei varmaan liukuportaaksi? kun ei ole portaita. Olisiko liukuhihna tai jotain ...
      🏃 ♥

🍓 🐔

Cittarista ostin raakasmoothieta isoon ja pieneen mukiin, sai itse valita mukin koon ja se maksettiin kassalle.  Pienen mukillisen join kaupasta päästyäni ja isomman toin kotiin, ajattelin että jos sen joisi seuraavan päivän  aamuna sunnuntaina, tai ainakin yritän säästää siihen asti,   hmmm ...



  🐈

Olohuoneeni on saanut väriä jeee, vihdoin

Eilen imuroin olohuoneen ja tänään muuten siistin ja ...
 
sen jälkeen oli ruoan aika, vihanneksia, kananmuna ja  jotain kanakuutioita. Ostin vielä kahta versiota pähkinää siihen. Oli muuten ruokaisa.

Oliskohan tuo "salaattibaari" nimeltä mistä voi valita mitä astiaan laittaa.
 
Huomennakin on salaattipäivä, on ostettu jo valmiiksi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti