keskiviikko 2. toukokuuta 2018

2.

❤ 

Kello 23:04


Mitä tänään olen miettinyt? 
Noh ristin kantamista. Olen ajatellut asian niin että kun on sairauksia ja vaikeuksia elämässä niin se on ristin kantamista.
Jeesus sanoo: "...  joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias."   Matt 10:38

Kysyinkin asiaa facessa uskovalta veljeltä:
"Tuosta ristin kantamisesta, jotkut sanovat että esim  krooninen sairaus on ristin kantamista" 

Vastaus oli: "Se voisi paremmin olla pistin. Risti on koko elämän kadottaminen, jota haluaisit elää."

Siihen mä et "Mutta miten tuon selittää, pistin"

Vastaus: "Sellainen ikävä asia elämässä, joka pitää nöyränä ettei liha kerskaa."


Vieläkin raavin hiuspohjaani hmmm, mutta kyllä tuo ihan "järkelläkin" ajateltuna on ymmärrettävä,  se kun on vaarana ylpistyä.

Olenkohan asian ymmärtänyt oikein, noh Jumala sen tietää.



No joo, se siitä. Tänään taitaa olla muuten tulossa sellainen valvomis-yö, no katsotaan sitten ...


        



               






Muuten, lopuksi vali vali.  Vähän sapettaa  😕😢, hiiri temppuilee, on pakko vähänväliä ottaa johto pois koneesta ja laittaa sitten se takaisin niin taas toimii, vähän aikaa muutaman sekuntin. Jospa on menossa rikki, hmmm 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti