perjantai 20. huhtikuuta 2018

Perjantai 20.4.2018

1.

❤❤❤    




    ❤❤❤


Tänään kuuntelin. On hyvä saarna synnistä ja parannuksenteosta, suosittelen.
               

Sakari Pöyhönen-Suolaa,niin hyville,kuin pahoillekin
https://www.youtube.com/watch?v=FwuJ3G45CyQ&feature=youtu.be




             ❤❤❤



Lapsuus tulee mieleen, silloin laulettiin Suvivirttä koulussa. En tiedä miten monessa koulussa tänä päivänä lauletaan.
   
Suvivirsi | Lappeenrannan kirkko
https://www.youtube.com/watch?v=PtJqCc5wMrE



  Vuosi sitten otettu kuva

          -------------------------------



 





             


    ja siunausta





Eilen illalla olin Metrokappelissa rukoillaan yhdessä illassa.
Aihe: Sisäinen parantuminen
  


PSALMIT 40:
2. Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
3. Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
4. Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.


 



Kirje roomalaisille 8:
35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti