sunnuntai 17. kesäkuuta 2018


2.



Muistetaan että saatamme olla se ainoa raamattu ihmisille jotka seuraavat vaellustamme, tekojamme ja puheitamme.
  VALOA ELÄMÄÄN RY



    ❤ ❤ ❤


Alla oleva teksti on face-ystävän luvalla kopsattu  hänen postauksesta

" Raamatunlukuohjelma: Sykähdyttävä Ilo.

Ilo on aina Jumalan kalliin läsnäolon lahja, eikä suinkaan mikään luonteenpiirre. Kun pyydät Jeesusta tulemaan sydämeesi ja olemaan elämäsi Herra, taivaallinen ilo on kanssasi elämäsi jokaisena päivänä. Ilo on läsnäololähtöistä, ei tilanteen mukaan ostettua tai toimitettua.

Sinulla voi olla iloa, kun elämäsi hajoaa käsiin, koska hän on luvannut ettei koskaan jätä tai hylkää sinua. Ilon ei pitäisi koskaan tulla ja mennä niin kuin raha tai sää! Ilo on pysyvää jokaisena päivänämme, koska hän on pysyvä läsnäolossaan.

Et voi tehdä mitään, sanoa mitään, mikä poistaisi sinut hänen läsnäolostaan. Et voi mennä mihinkään sellaiseen paikkaan, joka kieltäisi sinulta hänen pysyvän kumppanuuden ja läheisyyden. Hän on kaikkialla läsnäoleva, joka tarkoittaa, että hän on joka paikassa ja se sisältää rikkaan tietoisuuden siitä, että hän on aina kanssasi...aina vierelläsi.

Elämässäsi ei ole yhden yhtäkään päivää ettei hän olisi kanssasi, lohduttaen sinua ja kaipaamassa läheistä suhdetta kanssasi. Ilo on sen tietämistä, että hän on kanssasi...hyvinä päivinä ja kamalina aikoina...kiitoksen aikoina ja syvimmän epätoivon päivinä. Hänen läsnäolonsa ilo ympäröi sinut ja suojelee sinua. Voit tänään levätä tietäen, että hän on hyvä ja hän on kanssasi. Ei ole suurempaa iloa kuin se!
Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä? Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin, sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi", niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.

 Psalmit 139:1‭-‬12 FB38
Olenhan minä sinua käskenyt: Ole luja ja rohkea; älä säikähdy äläkä arkaile, sillä Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, missä ikinä kuljetkin."
Joosua 1:9 FB38 "


       ❤ ❤ ❤



Voi kunpa saisi taas päivärytmin säännölliseksi, on ollut niin risaista kun olen valvonut myöhään  ja  nukkunut myöhään. Mutta kun ei illalla malta mennä ajoissa nukkumaan, toista se oli työelämässä ollessa.


Kauratuorepuuro tehty ja laitettu jääkaappiin yöksi tekeytymään. On aika tuhti puuro.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti