maanantai 12. helmikuuta 2018


💛💛💛  



 
Ihanaa maanantai  pĂ€ivÀÀ  ja alkavaa viikkoa. 
TehdÀÀn tÀstÀ hyvÀ pÀivÀ

  😊


💛
Ylistysmusiikki, oi miten hoitavaa se on sielulle ja ruumiille đŸ’›đŸ’›đŸ’›  

11-Petri Kosonen - Suullani ylistÀn https://www.youtube.com/watch?v=ocTHpCdWkeU

Sakari HeikkilÀ Kaikki joita Henki johtaa
https://www.youtube.com/watch?v=hyaV4lrcRe0

 đŸ’›

Psalmit 23:1-4
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitÀÀn puutu.
2. ViheriÀisille niityille hÀn vie minut lepÀÀmÀÀn; virvoittavien vetten tykö hÀn minut johdattaa.
3. HÀn virvoittaa minun sieluni. HÀn ohjaa minut oikealle tielle nimensÀ tÀhden.
4. Vaikka minÀ vaeltaisin pimeÀssÀ laaksossa, en minÀ pelkÀisi mitÀÀn pahaa, sillÀ sinÀ olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.

Aamen  😊 đŸ’› 
      

  


Kello 12:08

Ulkona upea ilma, lunta sataa hiljakseen ja pakkasta 2.6.

    .....  

Kello  15:30





    .....  

TĂ€nÀÀn postiluukusta tipahti kuori missĂ€ oli tĂ€mĂ€ ihana kissakoru jonka olin tilannut. Koru oli kauniisti pakattu ja ihanassa pussukassa, on lempivĂ€rini vielĂ€.




💛

Huumoriakin mahtuu tĂ€hĂ€n pĂ€ivÀÀn 😊



    .....






HyvÀÀ yötÀ kun sen aika on

                                                 đŸ’€đŸ’€đŸ’€

 
 
 
 

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti