maanantai 4. joulukuuta 2017


Henkilön Kesken kuva.


Uusi aamu ja uusi päivä, huomenta kamut.

Päivä menee täällä kotosalla, on yskä, mutta eiköhän se siitä, jep jep.


Lauramaria - Herra On Minun Paimeneni
https://www.youtube.com/watch?v=zsgZ843lXGk




23. Psalmi.
I. Uskovaisten kerskaus ylimmäisestä paimenestansa Kristuksesta. II. Lohdutus hänen varjeluksestansa kaikissa tiloissa.

Davidin Psalmi.
I. Herra on minun paimeneni*: ei minulta mitään puutu.
2. Hän kaitsee minua viheriäisessä niityssä, ja vie minua virvoittavan veden tykö.
3. Minun sieluni hän virvoittaa: hän vie minun oikialle tielle, nimensä tähden.
4. II. Ja vaikka minä vaeltaisin pimiässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahuutta, ettäs olet kanssani: sinun vitsas ja sauvas minun tukevat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän vihollisteni kohdalle: sinä voitelet minun pääni öljyllä*, ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Hyvyys ja laupius noudattavat minua kaiken elinaikani, ja minä saan asua Herran huoneessa ijankaikkisesti.  

Biblia 1776

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti